Performer AQUA

Перевод песни Aqua How R U doin?

Aqua – How R U doin? How R U doin? How r u doin’? How r u doin’? How r u doin’? Party It’s time do it It’s time to tell us how to queue it We’re gonna pop what’s in the bottle Gonna rock what’s in the shuttle All the love, we’re gonna spread …

Перевод песни Aqua Sucker for a superstar

Aqua – Sucker for a superstar Sucker for a superstar OMG, the things she’ll do to meet the VIP – yeah, yeah, yeah Well baby, we like to get a little crazy – yeah, yeah She’ll give it all just to know you Tell me, honey So give her the chance and she’ll show you …

Перевод песни Aqua Lollipop (Candyman)

Aqua – Lollipop (Candyman) Lollipop (Candyman) I am the Candyman Coming from Bountyland. I am the Candyman Coming from Bountyland. I wish that you were my Lollipop Sweet things, I will never get enough If you show me to the sugar tree, Will you give me a sodapop for free Come with me Honey, I’m …

Перевод песни Aqua Dirty little pop song

Aqua – Dirty little pop song Dirty little pop song DJ DJ on the floor Who’s your slutty little whore My DJ, D-D-D-DJ Press the button, turn it up Boost it ’till it makes you hot My DJ, D-D-D-DJ I wanna buy what you’re selling so let’s cut to the chase Your a mind fucking …

Перевод песни Aqua Be my saviour tonight

Aqua – Be my saviour tonight Be my saviour tonight If you lay your hands on me Telling me words I really like to hear Like I love you, like I miss you Just be my saviour tonight I’m gonna rock on the floor, like it’s saturday night Going wam bam baby, put your tongue …

Перевод песни Aqua Turn back time

Aqua – Turn back time Turn back time Give me time to reason Give me time to think it through Passing through the season Where I cheated you I will always have a cross to wear But the bolt reminds me I was there So give me strength To face this test tonight If only …

Перевод песни Aqua Aquarius

Aqua – Aquarius Aquarius Aquarius, was born the night The shining stars, needed brighter shining light Aquarius, was my savior It came along, like a blast from out of sight When I was weak, you came along Enlightened me, covered the sun You seduced me, I can never ever run Cause I, can only lose …

Перевод песни Aqua Live fast die young

Aqua – Live fast die young Live fast die young Whatever happens in the club, baby, stays there I’m not gonna carry around past I’m just not waiting till that something’s gonna happen I’m gonna find it, baby Trust me, yeah Live fast and die young All we are looking for is hope and glory …

Перевод песни Aqua Back from Mars

Aqua – Back from Mars Back from Mars Hey you, come with me, to a world of billionaires See me, I’m da bomb, drinking champagne down at Pierre’s All the people that I’m meeting, are so friendly and perceiving When they smile Some are talking ’bout their feelings, and the stocks that they are dealing …

Перевод песни Aqua No party patrol

Aqua – No party patrol No party patrol Time’s up, we gotta get this party started Raise the roof and watch the walls come tumbling down Supplying the gasoline cheaper than bottled water Fill ’em up, we don’t give a damn about tomorrow Run, run, run – we’re running out of water And now the …

Страница 1 из 41234